WARUNKI REALIZACJI USŁUGI regeneracji

WARUNKI REALIZACJI USŁUGI REGENERACJI ORAZ ZASADY UDZIELANIA GWARANCJI W PHS HYDROTOR S.A. Z SIEDZIBĄ W TUCHOLI

  1. Ceny usługi regeneracji zespołu/części (dalej: Usługa) ustalane są na podstawie kalkulacji wynikowej.
  2. PHS „HYDROTOR” S.A. udziela gwarancji i zapewnia prawidłowość wykonania Usługi na okres 6 miesięcy od daty odbioru bądź dostawy zamawiającemu zregenerowanego zespołu (części), według poniższych warunków.
  3. Warunkiem powstania odpowiedzialności gwarancyjnej, o której mowa w pkt 1, jest oczyszczenie układu hydraulicznego, tj. wymiana oleju oraz filtrów w celu zapobiegnięcia jego uszkodzenia, przed uruchomieniem zregenerowanego zespołu (części).
  4. Na podstawie art. 558 § 1 zd. 1 Kodeksu cywilnego wyłącza się niniejszym odpowiedzialność PHS „HYDROTOR” S.A. z tytułu rękojmi za wady Usługi.
  5. PHS „HYDROTOR” S.A. zobowiązuje się do bezpłatnego wykonania ponownej Usługi w okresie trwania gwarancji określonej w pkt. 1.
  6. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady fizyczne powstałe w związku z pierwotnie nieprawidłowo wykonaną Usługą.
  7. PHS „HYDROTOR” S.A. przystąpi do wykonania gwarancyjnej Usługi po otrzymaniu od zamawiającego zespołu (części) wraz z pisemnym zgłoszeniem zawierającym w szczególności opis zauważonej nieprawidłowości w wykonanej przez PHS „HYDROTOR” S.A. Usłudze (dalej: Reklamacja).
  8. Uprawionymi do zgłoszenia Reklamacji są osoby odpowiedzialne za realizację umowy/zlecenia/zamówienia ze strony zamawiającego.
  9. PHS „HYDROTOR” S.A. w terminie 48 godzin od otrzymania Reklamacji potwierdzi zamawiającemu telefonicznie bądź mailowo fakt przyjęcia do realizacji gwarancyjnej Usługi bądź odmowy takiego przyjęcia, jeżeli Usługa gwarancyjna nie przysługuje zamawiającemu zgodnie z niniejszymi warunkami.
  10. Czynności oceny zasadności Reklamacji (pkt 8), a także wykonania Usługi gwarancyjnej odbywają się każdorazowo w siedzibie PHS „HYDROTOR” S.A.
  11. PHS „HYDROTOR” S.A. wykona gwarancyjną Usługę w terminie do 14 dni liczonych od dnia przesłania zamawiającemu potwierdzenia, o którym mowa w pkt 8.
  12. PHS „HYDROTOR” S.A. nie ponosi odpowiedzialności za sprawność całego układu hydraulicznego, na który składa się zespół (część) przeznaczona do regeneracji, gdy na życzenie zamawiającego dokonano regeneracji tylko tego zespołu (części).
  13. Zamawiający jest zobowiązany odebrać zespół (część) objęty wykonaną Usługą gwarancyjną w terminie 7 dni liczonym od momentu telefonicznego bądź mailowego potwierdzenia zrealizowania tej Usługi.
  14. Na życzenie zamawiającego PHS „HYDROTOR” S.A. może zlecić firmie przewozowej (za pobraniem) wysyłkę zespołu (części) objętego wykonaną Usługą gwarancyjną.
  15. Za zwłokę w odbiorze zespołu (części) objętej wykonaną Usługą gwarancyjną przez zamawiającego PHS „HYDROTOR” S.A. naliczać będzie opłatę za składowanie w wysokości 1% wartości Usługi za każdy dzień zwłoki w odbiorze. Strony ustalają, że w przypadku nieodebrania ww. zespołu (części) w okresie 4 miesięcy od momentu przesłania do zamawiającego potwierdzenia wykonania Usługi gwarancyjnej, ww. zespół (część) staje się własnością PHS „HYDROTOR” S.A.
  16. Usługa gwarancyjna nie przysługuje zamawiającemu, jeżeli:
    1. zaistniałe w Usłudze wady są wynikiem niewłaściwego transportowania lub/i zabezpieczenia zespołu (części) przez zamawiającego lub inne osoby nie będące pracownikami lub/i nie upoważnione przez PHS „HYDROTOR” S.A.;
    2. zaistniałe w Usłudze wady powstały na skutek obsługi, eksploatacji, używania oraz przechowywania zespołu (części) niezgodnie z jego przeznaczeniem lub/i z dostarczoną dokumentacją, w tym w szczególności z instrukcją obsługi;
    3. zaistniałe w Usłudze wady powstały na skutek:
      1. pożaru, powodzi, pioruna czy też innych klęsk żywiołowych,
      2. wojny czy niepokojów społecznych,
  • nieprawidłowego zamontowania zespołu (części) w całości układu hydraulicznego, na który składa się zespół (część),
  1. samowolnej regeneracji zespołu (części), dokonanej bez wiedzy i pisemnej zgody PHS „HYDROTOR” S.A.,
  1. W przypadku nieuzasadnionej Reklamacji zamawiający pokrywa koszty serwisu gwarancyjnego poniesione przez PHS „HYDROTOR” S.A.
  2. W przypadku wykonania Usługi gwarancyjnej, okres gwarancji biegnie na nowo, zgodnie z niniejszymi warunkami.
  3. Upływ okresu gwarancji nie ma wpływu na procedowanie Reklamacji, które zostały przesłane do PHS „HYDROTOR” S.A. przed upływem okresu gwarancji.
  4. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. PHS „HYDROTOR” S.A. zapewnia pełny, odpłatny serwis pogwarancyjny.
  6. Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle gwarancji rozpoznawane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby PHS „HYDROTOR” S.A.
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com