WARUNKI REALIZACJI USŁUGI regeneracji
WARUNKI REALIZACJI USŁUGI REGENERACJI ORAZ ZASADY UDZIELANIA GWARANCJI W PHS HYDROTOR S.A. Z SIEDZIBĄ W TUCHOLI
- Ceny usługi regeneracji zespołu/części (dalej: Usługa) ustalane są na podstawie kalkulacji wynikowej.
- PHS „HYDROTOR” S.A. udziela gwarancji i zapewnia prawidłowość wykonania Usługi na okres 6 miesięcy od daty odbioru bądź dostawy zamawiającemu zregenerowanego zespołu (części), według poniższych warunków.
- Warunkiem powstania odpowiedzialności gwarancyjnej, o której mowa w pkt 1, jest oczyszczenie układu hydraulicznego, tj. wymiana oleju oraz filtrów w celu zapobiegnięcia jego uszkodzenia, przed uruchomieniem zregenerowanego zespołu (części).
- Na podstawie art. 558 § 1 zd. 1 Kodeksu cywilnego wyłącza się niniejszym odpowiedzialność PHS „HYDROTOR” S.A. z tytułu rękojmi za wady Usługi.
- PHS „HYDROTOR” S.A. zobowiązuje się do bezpłatnego wykonania ponownej Usługi w okresie trwania gwarancji określonej w pkt. 1.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady fizyczne powstałe w związku z pierwotnie nieprawidłowo wykonaną Usługą.
- PHS „HYDROTOR” S.A. przystąpi do wykonania gwarancyjnej Usługi po otrzymaniu od zamawiającego zespołu (części) wraz z pisemnym zgłoszeniem zawierającym w szczególności opis zauważonej nieprawidłowości w wykonanej przez PHS „HYDROTOR” S.A. Usłudze (dalej: Reklamacja).
- Uprawionymi do zgłoszenia Reklamacji są osoby odpowiedzialne za realizację umowy/zlecenia/zamówienia ze strony zamawiającego.
- PHS „HYDROTOR” S.A. w terminie 48 godzin od otrzymania Reklamacji potwierdzi zamawiającemu telefonicznie bądź mailowo fakt przyjęcia do realizacji gwarancyjnej Usługi bądź odmowy takiego przyjęcia, jeżeli Usługa gwarancyjna nie przysługuje zamawiającemu zgodnie z niniejszymi warunkami.
- Czynności oceny zasadności Reklamacji (pkt 8), a także wykonania Usługi gwarancyjnej odbywają się każdorazowo w siedzibie PHS „HYDROTOR” S.A.
- PHS „HYDROTOR” S.A. wykona gwarancyjną Usługę w terminie do 14 dni liczonych od dnia przesłania zamawiającemu potwierdzenia, o którym mowa w pkt 8.
- PHS „HYDROTOR” S.A. nie ponosi odpowiedzialności za sprawność całego układu hydraulicznego, na który składa się zespół (część) przeznaczona do regeneracji, gdy na życzenie zamawiającego dokonano regeneracji tylko tego zespołu (części).
- Zamawiający jest zobowiązany odebrać zespół (część) objęty wykonaną Usługą gwarancyjną w terminie 7 dni liczonym od momentu telefonicznego bądź mailowego potwierdzenia zrealizowania tej Usługi.
- Na życzenie zamawiającego PHS „HYDROTOR” S.A. może zlecić firmie przewozowej (za pobraniem) wysyłkę zespołu (części) objętego wykonaną Usługą gwarancyjną.
- Za zwłokę w odbiorze zespołu (części) objętej wykonaną Usługą gwarancyjną przez zamawiającego PHS „HYDROTOR” S.A. naliczać będzie opłatę za składowanie w wysokości 1% wartości Usługi za każdy dzień zwłoki w odbiorze. Strony ustalają, że w przypadku nieodebrania ww. zespołu (części) w okresie 4 miesięcy od momentu przesłania do zamawiającego potwierdzenia wykonania Usługi gwarancyjnej, ww. zespół (część) staje się własnością PHS „HYDROTOR” S.A.
- Usługa gwarancyjna nie przysługuje zamawiającemu, jeżeli:
- zaistniałe w Usłudze wady są wynikiem niewłaściwego transportowania lub/i zabezpieczenia zespołu (części) przez zamawiającego lub inne osoby nie będące pracownikami lub/i nie upoważnione przez PHS „HYDROTOR” S.A.;
- zaistniałe w Usłudze wady powstały na skutek obsługi, eksploatacji, używania oraz przechowywania zespołu (części) niezgodnie z jego przeznaczeniem lub/i z dostarczoną dokumentacją, w tym w szczególności z instrukcją obsługi;
- zaistniałe w Usłudze wady powstały na skutek:
- pożaru, powodzi, pioruna czy też innych klęsk żywiołowych,
- wojny czy niepokojów społecznych,
- nieprawidłowego zamontowania zespołu (części) w całości układu hydraulicznego, na który składa się zespół (część),
- samowolnej regeneracji zespołu (części), dokonanej bez wiedzy i pisemnej zgody PHS „HYDROTOR” S.A.,
- W przypadku nieuzasadnionej Reklamacji zamawiający pokrywa koszty serwisu gwarancyjnego poniesione przez PHS „HYDROTOR” S.A.
- W przypadku wykonania Usługi gwarancyjnej, okres gwarancji biegnie na nowo, zgodnie z niniejszymi warunkami.
- Upływ okresu gwarancji nie ma wpływu na procedowanie Reklamacji, które zostały przesłane do PHS „HYDROTOR” S.A. przed upływem okresu gwarancji.
- Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- PHS „HYDROTOR” S.A. zapewnia pełny, odpłatny serwis pogwarancyjny.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle gwarancji rozpoznawane będą przez sąd powszechny właściwy dla siedziby PHS „HYDROTOR” S.A.